Redovni učenici

Svi redoviti učenici prijavljuju se u sustav putem mrežne stranice www.postani-student.hr koristeći poveznicu Prijavi se.

Učenici koji ove godine završavaju srednje obrazovanje u redovitome sustavu obrazovanja u RH prijavljuju se elektroničkim identitetom iz sustava AAI@EduHr koji im dodjeljuje administrator u školi.

  • Tko je “redoviti učenik”?
    Redoviti je učenik svaki učenik koji u ovoj školskoj godini završava četverogodišnje ili petogodišnje srednje obrazovanje.
  • Tko je “ponavljač državne mature”?
    Ponavljač je državne mature redoviti učenik koji je prošle godine završio 4. razred gimnazije, ali nije položio obvezne ispite državne mature.
  • Tko je “nezavršeni učenik”?
    Nezavršeni je učenik redoviti učenik koji je prošle godine završio 4. razred strukovnog smjera, ali u toj školskoj godini nije obranio završni rad.
  • Kako se radi prva prijava u sustav?
    Učenik upisuje svoju korisničku oznaku i lozinku i ostavlja praznim polje PIN te slijedi daljnje upute (upis broja mobilnog uređaja). Na upisani broj mobitela primiti će SMS poruku s PIN i TAN brojem. Nadalje, prijavljuje se u sustav kako slijedi: Prijavi se/Prijava u sustav/korisnička oznaka, lozinka, PIN.
  • Što je PIN, a što TAN broj?
    PIN je osobni identifikacijski broj koji služi za dodatnu zaštitu i privatnost podataka svakoga učenika. TAN je broj kojim učenik potvrđuje značajne radnje u sustavu.
  • Što ako učenik ne posjeduje mobitel?
    Ako ne posjeduje mobitel, učenik može zatražiti da se PIN i TAN pošalju ispitnomu koordinatoru u školi.
  • Što ako učenik ima poteškoća pri prvoj prijavi?
    Ako ima poteškoća pri prvoj prijavi, učenik se može obratiti ispitnom koordinatoru u školi.
  • Što učenik mora napraviti pri prvoj uspješnoj prijavi u sustav?
    Pri prvoj uspješnoj prijavi u sustav učenik je dužan prihvatiti i TAN-om potvrditi Opće uvjete prijave ispita državne mature i studijskih programa. Ako to ne napravi, neće moći prijaviti ispite državne mature.
  • Izgubljeni korisnički podatci?
    Potrebno je obratiti se ispitnom koordinatoru u školi za izdavanje novoga PIN i TAN broja. Isto je moguće napraviti mobitelom koji je upisan u sustav slanjem SMS poruke sadržaja “OPET” na broj 666555.
  • Što ako sam izgubio korisničke podatke, a “nezavršeni” sam učenik ili sam “ponavljač državne mature”?
    Ako si “ponavljač državne mature” ili “nezavršeni učenik” i ako ti nije omogućena prijava u sustav s prošlogodišnjim korisničkim podatcima, trebaš se obratiti ispitnom koordinatoru radi PRODULJENJA korisničkog računa.
  • Kako ću upisati novi broj u sustav ako sam promijenio broj mobitela?
    To možeš napraviti na način da nazoveš broj Infocentra 01 4501 899 nakon čega ćemo u sustav upisati izmjene. SMS-om ćemo ti poslati nove podatke ili nam se možeš obratiti na e-adresu: info.centar@ncvvo.hr i navesti osobne podatke (ime i prezime, OIB i broj mobitela kojim se koristiš).
  • Što moram napraviti ako mi sustav javlja grešku “neispravni korisnički podatci”?
    Ako sustav javlja grešku prilikom prijave na www.postani-student.hr, trebaš se obratiti ispitnom koordinatoru zbog provjere ispravnosti korisničke oznake i lozinke.
  • Što ako je sve u redu s korisničkom oznakom, lozinkom i PIN-om, a i dalje imam poteškoća s prijavom na stranicu?
    Ako je sve u redu s korisničkom oznakom, lozinkom i PIN-om, a i dalje se ne možeš prijaviti na stanicu www.postani-student.hr, trebaš odmah prijaviti problem na e-adresu: info.centar@ncvvo.hr ili na broj telefona: 01 4501 899.
  • Kako ću provjeriti osobne podatke i potvrditi njihovu ispravnost?
    Osobne podatke možeš provjeriti i potvrditi ispravnost pod poveznicom Moji podatci – Osnovni podatci.
  • Kako mogu ispraviti osobne podatke koje nisam ispravno napisao?
    Ako neki osobni podatak nije ispravan, trebaš zatražiti ispravak od administratora školskoga imenika. Ispravak će nakon sljedeće sinkronizacije biti vidljiv na tvojoj stranici na poveznici Moji podatci.
  • Kako mogu provjeriti ocjene i potvrditi njihovu ispravnost?
    Ocjene možeš provjeriti i potvrditi njihovu ispravnost na poveznici Moji podatci – Ocjene.
  • Kako se pogreška može ispraviti ako mi je ocjena pogrešno upisana?
    Trebaš zatražiti provjeru i ispravak u e-Matici od svojega razrednika ili administratora školskoga imenika. Ispravak će nakon sljedeće sinkronizacije biti vidljiv na poveznici Moji podatci – Ocjene.
  • Naknadna prijava, promjena ispita, promjena razine ispita i odjava ispita:
    Redovni se učenici za sve promjene trebaju obratiti ispitnomu koordinatoru u školi.
  • Za sva ostala pitanja:
    Sva ostala pitanja možeš poslati na e-adrese: info.centar@ncvvo.hr, ncvvo@ncvvo.hr ili press@ncvvo.hr ili možeš nazvati na broj telefona 01 4501 899.