Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja organizirao je prvi stručni skup za školske koordinatore za provedbu nacionalnih ispita. Stručni skup je održan u Vodicama 20. i 21. studenoga 2023. godine, a otvorio ga je ravnatelj Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja gospodin Vinko Filipović, prof. te je nazočne školske koordinatore upoznao s najnovijim informacijama vezanim uz provedbu nacionalnih ispita u školskoj godini 2023./2024. i obvezama koje slijede.
Na stručnome skupu govorili su i djelatnici Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
Tako je dr. sc. Biljana Vranković, voditeljica Odjela za izdavaštvo i predmetna koordinatorica za nacionalne ispite iz Geografije, upoznala nazočne školske koordinatore sa svim aktivnostima jednoga ciklusa provedbe nacionalnih ispita od izrade ispita do provedbe i vrednovanja ispita. O složenosti izrade ispitnih materijala govorila je dr. sc. Ivana Dubovečak, koordinatorica za Hrvatski jezik te za jezike nacionalnih manjina (Talijanski, Srpski, Češki i Mađarski jezik) za 4. i 8. razred. O prilagodbi ispitne tehnologije nacionalnih ispita govorila je Tamara Herceg Babić, prof. reh. koordinatorica za prilagodbu ispita, a voditelj Odjela za organizaciju ispita Matija Batur, mag. paed. upoznao je nazočne školske koordinatore s njihovim zadaćama. Gospođe Ana Vukojević iz OŠ Jagode Truhelke, Osijek i Nina Dogan Bajlo iz OŠ Šimuna Kožičića Benje, Zadar upoznale su sve sudionike sa svojim iskustvom u ulozi školskih koordinatora.
Dvodnevni stručni skup završio je s panelom na kojemu su sudionici stručnoga skupa mogli postaviti pitanja ravnatelju i djelatnicima Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Na stručnom skupu sudjelovala je i djelatnica Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja Nika Vukelić, mag. logoped.
Na prvome stručnom skupu za nacionalne ispite u osnovnoj školi nazočilo je oko 500 školskih koordinatora iz različitih dijelova Republike Hrvatske. Sudionici su ocijenili da je skup bio vrlo koristan i uspješan.