Produljenje Javnog poziva

Rok za prijavu Javnog poziva za članove stručnih skupina koje će sadržajno analizirati strukovne kurikulume u sklopu vanjskog vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma i strukovnih programa je produžen te će se uzimati u obzir sve prijave poslane zaključno s 18. ožujkom 2016. godine. – Javni poziv za članove stručnih radnih skupina koje će sadržajno analizirati …

Centar slavi 10 godina rada

Danas slavimo 10 godina rada. Prvi potpisani ugovor o radu Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja bio je 16. ožujka 2006. godine. Centar je ustanova koja je od 2006. godine određena za provedbu vanjskoga vrednovanja u odgojno-obrazovnome sustavu Republike Hrvatske te će se procesi vanjskoga vrednovanja prema Strategiji obrazovanja, znanosti i tehnologije u narednome razdoblju …

Posjeta Agencije za mobilnost i programe Europske unije

U Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja prošli su nas tjedan posjetili čelnici  Agencije za mobilnost i programe Europske unije. AMPEU je javna je ustanova u sustavu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta koja provodi i promovira programe Europske unije i druge međunarodne programe u području znanosti, obrazovanja, osposobljavanja, i mladih. Nadležna ministarstva su Ministarstvo znanosti, …

Ključni datumi ispita državne mature u šk. god. 2015./2016. za jesenski rok

Ključni datumi ispita državne mature u šk. god. 2015./2016. za jesenski rok

Raspored edukacija ocjenjivača i ocjenjivanja na državnoj maturi 2015./2016. – ljetni rok

Raspored edukacija ocjenjivača i ocjenjivanja na državnoj maturi 2015./2016. – ljetni rok

ICCS – provedba glavnog ispitivanja u školskoj godini 2015./2016.

ICCS je komparativni istraživački program Međunarodnoga udruženja za vrednovanje obrazovnih postignuća IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement). Osmišljen je kako bi se u različitim zemljama istražili načini na koje su mladi ljudi spremni preuzeti ulogu građana u 21. stoljeću. ICCS-om se istražuju učenička znanja i razumijevanje pojmova i tema vezanih uz građanski …

Objavljena preostala 32 kurikularna dokumenta

Objavom preostala 32 kurikularna dokumenta, zajedno s 20 dokumenata objavljenih 16. veljače, završena je prva dionica Cjelovite kurikularne reforme.  U toj je dionici zadatak preko 50 radnih skupina bio osmišljavanje i izrada prijedloga nacionalnih kurikuluma za pojedine razine i vrste obrazovanja, dokumenata područja kurikuluma te kurikuluma međupredmetnih tema, a izrađen je i krovni kurikularni dokument …

Javni poziv

Javni poziv za članove stručnih radnih skupina koje će sadržajno analizirati strukovne kurikulume u sklopu vanjskog vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma i strukovnih programa

Nova mrežna stranica Centra

Novi vizualni identitet Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja Stranica Centra nalazi se na web-adresi www.ncvvo.hr. Sastoji od dvaju dijelova. Prvi je dio javan i vidljiv je svima koji posjete navedenu web-adresu. Drugi je dio intranet. Primarna namjena javnoga dijela mrežne stranice Centra jest da se na njemu objavljuju sve informacije vezane uz sve aktivnosti …

Obavijest kandidatima koji su dužni poslati dokumente uz prijavu ispita državne mature

Postupak zaprimanja i verifikacije dokumenata je proces koji ima propisane procedure i traje nešto duže. Podatci se unose svakodnevno, prema redu pristizanja. Pojedinačno zaprimanje dokumentacije nismo u mogućnosti provjeravati. Kada Vaši dokumenti dođu na red, sve podatke unijet ćemo u sustav i bit će Vam vidljivo na Vašoj stranici na poveznici Moji podatci/Zaprimljeni dokumenti. Pri …

NCVVO izdao publikaciju (Ne)moć građanskog odgoja i obrazovanja

PUBLIKACIJA: (NE)MOĆ GRAĐANSKOG ODGOJA I OBRAZOVANJA  Objedinjeni izvještaj o učincima eksperimentalne provedbe Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja u 12 osnovnih i srednjih škola (2012./2013.) AUTORICA: Prof. dr. sc. Vedrana Spajić-Vrkaš SURADNICI: Mateja Čehulić, mag. soc. et mag. paed. Ines Elezović, mag. soc. Monika Pažur, mag. paed. Izvor Rukavina, mag. soc. Dorijan Vahtar, mag. anthrop. et …