Međunarodni dan tolerancije
Deklaracija o načelima tolerancije UNESCO-a iz 1995. godine definira toleranciju ne samo kao moralnu dužnost, već kao i pravnu i političku obvezu pojedinca, društvene skupine i države. Također, tolerancija je definirana i kao instrument koji je prihvaćen prije više od 50 godina te se naglašava potreba za stvaranjem zakonskih okvira koji bi trebali jamčiti jednakost …
Obavijest za ispitne koordinatore

Na stranici za ispitne koordinatore nalazi se nova obavijest.
Javni poziv kandidatima za izbor osobnih pomagača pristupnicima s teškoćama pri polaganju ispita državne mature u šk. god. 2020./2021.

Poveznica na online obrasac za prijavu
Obavijest za ispitne koordinatore

Na stranici za ispitne koordinatore objavljen je Priručnik za ispitne koordinatore 1.
Objavljeni PISA rezultati iz područja globalnih kompetencija

U četvrtak, 22.10. 2020. godine u 11 sati NCVVO je službeno objavio rezultate o globalnim kompetencijama hrvatskih učenika koji su sudjelovali u istraživanju PISA 2018. Istraživanje PISA 2018 u Hrvatskoj je provedeno 2018. godine u 179 srednjih i 4 osnovne škole. Područje globalnih kompetencija bilo je, uz čitalačku, matematičku i prirodoslovnu pismenost, dodatno inovativno područje …
Međunarodni dan svjesnosti o razvojnome jezičnom poremećaju

Danas je Međunarodni dan svjesnosti o razvojnome jezičnom poremećaju. U Hrvatskoj se obilježava od prošle godine, a ovogodišnja kampanja provodi se pod nazivom „Vidi me” jer oko 7 % djece s teškoćom usvajanja jezika vrlo često ostane neprepoznato. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja uvažava tu teškoću i ostale razvojne teškoće učenika i maturanata koje …
Dan bijelog štapa

Odlukom Hrvatskoga sabora Međunarodni dan bijeloga štapa (15. listopada) se kao dan slijepih osoba obilježava i u našoj zemlji. Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja pridružuje se obilježavanju toga dana s lijepom obavijesti i sljedećom najavom: Sve do ove godine Hrvatska nije imala standard brajice, a mnogi su stručnjaci, slijepe osobe razvijale notaciju, obogaćivale svoje …